ingena-visser.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Ingena

Anita

Leuk ik ga je volgen , heel veel plezier en geniet ervan

Hans en Janneke

Leuk Ingena, we gaan je backpack avontuur volgen.

Sandra janssen

Veel plezier !

Myrthe

Fijne reis ingena.
Ik hoop dat je een onvergetelijke reis zal maken. Prachtige plekjes tegenkomt, inspiratie van de bevolking en de cultuur en persoonlijke ervaringen.
Ik vind je een topper en ik ga je volgen!

Marietje

Fijne reis Ingena stoer!
Ik hoop dat je een mooie onvergetelijke reis gaat maken met veel leuke mensen op je pad met mooie herinneringen waar je later nog veel aan terug zal denken.?

Marianne

Wauw Ingena nu gaat het echt beginnen
Ik wens je alle goeds toe en Gods zegen over jou reis..
Geniet van je reis.
Wat zal het moeilijk zijn om al je geliefde om je heen tijdelijk achter te moeten laten maar knap dat je je dromen navolgd!

Magda

Gaaf Ingena! Ik ga je zeker volgen! Heel veel reisplezier!

Anita

Heel veel plezier en lekker genieten , ik ga je volgen groetjes Anita lamper