ingena-visser.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Ingena

Reacties

Reacties

Anita

Leuk ik ga je volgen , heel veel plezier en geniet ervan

Hans en Janneke

Leuk Ingena, we gaan je backpack avontuur volgen.

Sandra janssen

Veel plezier !

Myrthe

Fijne reis ingena.
Ik hoop dat je een onvergetelijke reis zal maken. Prachtige plekjes tegenkomt, inspiratie van de bevolking en de cultuur en persoonlijke ervaringen.
Ik vind je een topper en ik ga je volgen!

Marietje

Fijne reis Ingena stoer!
Ik hoop dat je een mooie onvergetelijke reis gaat maken met veel leuke mensen op je pad met mooie herinneringen waar je later nog veel aan terug zal denken.?

Marianne

Wauw Ingena nu gaat het echt beginnen
Ik wens je alle goeds toe en Gods zegen over jou reis..
Geniet van je reis.
Wat zal het moeilijk zijn om al je geliefde om je heen tijdelijk achter te moeten laten maar knap dat je je dromen navolgd!

Magda

Gaaf Ingena! Ik ga je zeker volgen! Heel veel reisplezier!

Anita

Heel veel plezier en lekker genieten , ik ga je volgen groetjes Anita lamper

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active