ingena-visser.reismee.nl

Singapore

De foto's uit deze serie zijn gemaakt in Singapore. De meeste zijn van bijzondere planten die ik heb gezien. Ondanks de prachtige architectuur kon ik het niet laten om details foto's te maken in plaats van een Over All compositie. In Singapore heb ik verschillende culturen gezien omdat het land ook uit verschillende culturen bestaat. Zo ben ik in een Chinese tempel geweest, Klein India en een gedeelte waar vooral de westerlingen wonen. Ik vond Singapore een fascinerende en boeiende stad waar ik nog lang niet alles heb gezien.

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active