ingena-visser.reismee.nl

Herfst in Locksley

Het weer veranderd, warme dagen worden koud en kort, het werk buiten raakt op. Het einde op deze fantastische farm met super lieve mensen en leuke dieren is inzicht. Een plek die zoveel rust uitstraalt, een plek in Australië waar ik mij thuis heb gevoeld, een plek die ik nooit ga vergeten.

Pijn in mijn hart verlaat ik de farm. Het waren fantastische weken, van het zelfstandig runnen van de farm, supervicer zijn om de jongste zoon te leren autorijden, meegaan naar het wekelijkse uitje in Benella tot waterproblemen op de farm. Alles heb ik hier gezien en vele locals heb ik ontmoet.

Het laatste avontuur is in zicht, een reis naar de outback. Voor de laatste keer ga ik het prachtige landschap van Australië bewonderen. Lente heb ik het hier zien worden. Een hete droge zomer heb ik meegemaakt. De natuur heb ik uit zien drogen. Nu zie ik de blaadjes die nog aan de bomen hangen verkleuren. Het landschap gaat straks veranderen van droog en dood naar oranje zand, dit laatste heb ik op plaatjes gezien en straks weet ik hoe de werkelijkheid is.

Veel heb ik te vertellen, maar zin om veel te schrijven heb ik nu niet. Misschien volgt er nog een blog deze week waarin ik meer vertel over Benella en het waterprobleem op de farm. Op dit moment zitten de honden en de kat bij mij. Straks geef ik ze voor het laatst een dikke knuffel en zal deze plek als een mooie herinnering in mijn hart gesloten worden.

Reacties

Reacties

Anita

Fijn dat je het zo naar je zin hebt ,Heel veel plezier met je laatste avontuur

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active