ingena-visser.reismee.nl

Afscheid, Singapore en dan eindelijk Sydney!

Dinsdag 16 oktober was het dan eindelijk zover. Nadat ik afscheid hebben genomen van vrienden en mijn ouders, check ik om 12.30 in op Schiphol. Afscheid nemen is moeilijker dan verwacht. Als het vliegtuig om 15.30 opstijgt zeg ik Nederland definitief gedag en ik weet niet voor hoelang.

Woensdag 17 oktober kom ik aan op Singapore waar ik een overnachting heb en een dag om rond te wandelen. Hier bezoek ik wat high lights en voel me echt een toerist die met een camera in een dag de stad probeert vast te leggen. Verrassend genoeg levert dit nog wel een paar mooie shots op. Singapore is in mijn ogen een stad met heel veel groen, denk aan bomen en planten met een tropisch karakter. Daarnaast heeft het een prachtige architectuur. Na een goeie nacht slapen vertrek ik donderdag 18 oktober om 21.00 uit Singapore. De laatste vlucht van 7 uur en dan ben ik in Sydney.

Als het vliegtuig 7 uur later op de grond land ben ik heel blij. 'Ik ben in Australie, mijn droom om hier naar toe te gaan is nu echt werkelijkheid!'. Van een volwassen vrouw voel ik mij een klein meisje in een grote wereld die alles op nieuw gaat ontdekken. Ik ben Down Under en Nederland licht heel ver weg van mij. Tijd om hierover na te denken heb ik niet, binnen no time ontmoet je nieuwe mensen uit allerlei landen en uiteraard zijn er ook heel veel Nederlanders, ook in het Hostel 'Wake Up!' waar ik de komende dagen verblijf.

Reacties

Reacties

Patricia

Hey ingena, fijn om te weten dat je goed bent aangekomen! Leuk om te lezen hoe je het ervaart. Dus voor nu zeg ik....leef je droom!

Wim

Super om te horen hoe je ervaring is...
Enjoy

Anita

Eindelijk Sydney , hoop dat je het net zo mooi vind als ik. Genieten

Marietje

Ha ingena.
Leuk om je ervaring te lezen bij aankomst en fijn dat je een goeie heen reis hebt gehad.ik zou zeggen vanaf nu alleen maar genieten!
?‍♀️

Myrthe

Mooie bijzondere fotos! Ik wens je veel plezier toe!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active